Kom let i gang med hændelseshåndtering
Hændelseshåndtering er en af de vigtigste funktioner i et ledelsessystem. Man opnår store kvalitetsfordele og tidsbesparelser med et system, der er designet til at håndtere afvigelser og hændelser – og det er i øvrigt meget bøvlet at administrere uden. Med BMF’s hændelsesmodul kan du komme nemt og hurtigt i gang, da det er en del af din Microsoft 365-platform og bruger den brugeropsætning, du har i forvejen.
Indrapportering og oversigt over hændelser
Medarbejdere kan rapportere hændelser via deres mobiltelefoner eller desktops, hvorefter disse håndteres af kvalitetschefen, som kan kategorisere og uddybe årsagsanalyser, kommunikere sagen til den ansvarlige medarbejder og gennemføre korrektioner med fokus på løbende forbedring. Brugeren kan tilføje et eller flere billeder, som uploades og gemmes i hændelsesrapporten.
Alle hændelser vises i en oversigt, hvor ansvarlige kan påføre årsagsanalyse og uddelegere korrektioner samt f.eks. angive andre ansvarlige, som skal følge med i processen. Den viste oversigt kan eksporteres til et Excel-ark.
Visualisering
Visualisering af hændelser gør det muligt at vise grafer over aktuelle afvigelser inden for specifikke områder og fremhæve de områder, der kræver opmærksomhed for at sikre løbende forbedringer. Systemet gør det nemt at sammenligne og analysere tendenser, hvilket hjælper dig med at overvåge effektiviteten af dine fremskridt. Derudover er data fra BMF lette at integrere med Power BI, så du kan lave dine egne skræddersyede visualiseringer.
Køb hændelseshåndtering separat, hvis du ikke har brug for hele pakken
BMF kan skaleres efter behov. Hvis du kun har brug for hændelsesmodulet, kan du købe dette separat – og du kan altid udvide med yderligere funktioner eller hele ledelsessystemet, når du er parat til det. Uanset hvad du vælger, er det en del af din eksisterende SharePoint-løsning, og dine data ligger hos dig selv – ikke hos os. Så også fra et governance-perspektiv er BMF et sikrere og enklere valg.